Γενικές Ερωτήσεις

Τι είναι η Airbnb;

Η Airbnb είναι μια ηλεκτρονική πλατφόρμα η οποία προσφέρει τη δυνατότητα σε κάθε ιδιώτη να νοικιάζει το σπίτι του σε άλλους, ακόμα και για λίγες μέρες, μέσω του διαδικτύου. Είναι ένας σύγχρονος τρόπος τουρισμού ο οποίος σας δίνει τη δυνατότητα να νοικιάσετε το ακίνητό σας σε ταξιδιώτες και τουρίστες εύκολα και ευέλικτα. Μέσω της Airbnb μπορείτε να νοικιάσετε το σπίτι σας, το διαμέρισμά σας ή ακόμα και ένα δωμάτιο. Δημιουργώντας ένα προφίλ στην Airbnb μπορείτε να καταχωρήσετε και να προβάλετε το χώρο σας, να επικοινωνήσετε με υποψήφιους ενοικιαστές και να οργανώσετε τις κρατήσεις σας.

Γιατί να νοικιάσω το σπίτι μου μέσω της Airbnb;

Υπάρχουν αρκετές διαδικτυακές πλατφόρμες όπου μπορεί κάποιος να νοικιάσει την οικία του, κάτι το οποίο είναι πλέον νόμιμο στην Ελλάδα, από τον Νοέμβριο του 2015, χωρίς ο ιδιοκτήτης να είναι αναγκασμένος να έχει ειδικό σήμα ΕΟΤ. Από αυτές τις πλατφόρμες η Airbnb ξεχωρίζει γιατί διαθέτει τη μεγαλύτερη κοινότητα επισκεπτών και στα χρόνια λειτουργίας της έχει αποδείξει ότι μπορεί να προσφέρει αξιοπιστία όσον αφορά το προφίλ των χρηστών, επαληθεύοντας τις ταυτότητές τους και τα προσωπικά τους στοιχεία. Επίσης διαθέτει αρκετές δικλείδες για την ασφάλεια του ακινήτου σας και των χρημάτων σας.

Τι μπορώ να νοικιάσω με την Airbnb;

Στην Airbnb μπορείτε να νοικιάσετε σχεδόν τα πάντα, από σπίτια και διαμερίσματα στην πόλη, μέχρι τροχόσπιτα και εξοχικά σε παραθαλάσσιες περιοχές και νησιά. Αν και το μεγαλύτερο ποσοστό των επισκεπτών ενδιαφέρεται για ενοικίαση ολόκληρου του χώρου, μπορείτε να νοικιάσετε ακόμα και μεμονωμένα δωμάτια για όποιον επισκέπτη αναζητά πιο οικονομικές λύσεις στη διαμονή του. Το σημαντικό είναι ο χώρος σας να είναι περιποιημένος, καθαρός και να παρέχει όσο το δυνατόν περισσότερες ανέσεις στους επισκέπτες.

Ποιά είναι η διαδικασία πληρωμής μου;

Η διαδικασία είναι απλή. Τα χρήματα κατατίθενται από τους επισκέπτες στην Airbnb αμέσως μόλις πραγματοποιηθεί μια κράτηση. Με τη σειρά της η Airbnb αποδεσμεύει το πόσο στο λογαριασμό σας 24 ώρες μετά την άφιξη του επισκέπτη στην οικία σας. Για κάθε κράτηση η Airbnb χρεώνει τον ιδιοκτήτη με 3%. Η BetterHome από κάθε κράτηση κρατάει για τις υπηρεσίες της το 12% ή 19% από κάθε κράτηση ανάλογα το πακέτο που έχετε επιλέξει.

Τι κέρδος μπορώ να έχω από την ενοικίαση του χώρου μου στην Airbnb;

Αυτό εξαρτάται από μια σειρά από παράγοντες όπως το πόσο διαθέσιμο είναι για ενοικίαση κατά τη διάρκεια του έτους, την τοποθεσία στην οποία βρίσκεται το ακίνητό σας, την κατάσταση στην οποία βρίσκεται, τον εξοπλισμό τον οποίο διαθέτει καθώς και τον ανταγωνισμό της περιοχής. Σε γενικές γραμμές εφόσον το σπίτι σας είναι διαθέσιμο την καλοκαιρινή περίοδο (Μάιο – Σεπτέμβριο) μπορείτε να εξασφαλίσετε από 2.500 – 3.500 ευρώ ενώ αν το ακίνητό σας είναι διαθέσιμο κατά τη διάρκεια όλο του χρόνου έως και 7.000 ευρώ.

* Οι παραπάνω εκτιμήσεις γίνονται με βάση 40 ευρώ ανά διανυκτέρευση για 10 με 15 ημέρες το μήνα.

Τι κάνει η BetterHome για μένα;

Η BetteHome αναλαμβάνει την προώθηση και διαχείριση του ακινήτου σας στην Airbnb. Αυτό περιλαμβάνει τη φωτογράφιση και τη δημιουργία προφίλ του χώρου σας στην πλατφόρμα της Airbnb. Την οργάνωση και διαχείριση των κρατήσεων, την επικοινωνία, υποδοχή και βοήθεια των ενοικιαστών σας κατά τη διάρκεια της διαμονής τους καθώς και την ενημέρωσή σας για τις πληρωμές και την κατάσταση του ακινήτου σας.

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας στείλετε φωτογραφίες από το χώρο σας και μια σύντομη περιγραφή (τετραγωνικά μέτρα, όροφος, περιοχή) και εμείς θα κλείσουμε ένα ραντεβού μαζί σας για να επισκεφτούμε το σπίτι σας, να κάνουμε εκτίμηση του χώρου και από κει και πέρα αναλαμβάνουμε όλα τα υπόλοιπα.

Πότε μπορώ να έχω κέρδος από την ενοικίαση του χώρου μου;

Από τη στιγμή που μας έχετε αναθέσει τη διαχείριση του ακινήτου σας στην Airbnb, και μας έχετε ενημερώσει για τις διαθέσιμες ημερομηνίες προς ενοικίαση, εμείς θα έχουμε ολοκληρώσει την καταχώρηση του στην πλατφόρμα της Airbnb μέσα σε 10 ημέρες. Ήδη από τον πρώτο μήνα αρχίζετε να κερδίζετε χρήματα από την ενοικίαση του ακινήτου σας.

Σε περίπτωση που έχω ήδη καταχωρήσει το ακίνητό μου στην πλατφόρμα της Airbnb μπορείτε να το αναλάβετε;

Βεβαίως. Οποιαδήποτε στιγμή επικοινωνήσετε μαζί μας μπορούμε να αναλάβουμε το ακίνητο σας, δημιουργώντας καινούργιο προφίλ του χώρου σας. Αναδεικνύουμε τα πλεονεκτήματα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ακινήτου σας καθώς και της περιοχής στην οποία βρίσκεται στοχεύοντας σε περισσότερες κρατήσεις και εισόδημα για εσάς.

Υπάρχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές τις οποίες πρέπει να πληρεί το ακίνητό μου για να το αναλάβετε;

Ναι. Οι χώροι οι οποίοι αναλαμβάνουμε πρέπει να πληρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις.

Βασικός εξοπλισμός: Πλήρης επίπλωση, Κλιματισμός, Παροχή ζεστού νερού, Κουζίνα/Κουζινάκι, Ψυγείο, 1 κρεβατοκάμαρα, Ντουλάπες/αποθηκευτικοί χώροι, Πυροσβεστήρας, Κουτί Πρώτων Βοηθειών, Wifi
Βασικά Είδη: Πετσέτες, σεντόνια, μαξιλαροθήκες, σκεύη μαγειρικής, μαχαιροπίρουνα, πιάτα, ποτήρια, σκούπα, σφουγγαρίστρα
Είδη πρώτης ανάγκης: Χαρτί τουαλέτας, σαμπουάν, καθαριστικά.
Επιθυμητός εξοπλισμός: Τηλεόραση, Στεγνωτήριο ρούχων, Πιστολάκι, Καφετιέρα, τοστιέρα, αντικουνουπικά.

Στο τέλος κάθε ενοικίασης οι επισκέπτες σχολιάζουν και αξιολογούν το χώρο σας. Όσο περισσότερες παροχές υπάρχουν τόσο καλύτερες είναι οι αξιολογήσεις και οι μελλοντικές ενοικιάσεις σας.

Ποιες περιοχές εξυπηρετείτε;

Για προώθηση και πλήρη διαχείριση του χώρου σας, δραστηριοποιούμαστε στην περιοχή των Αθηνών.

Για υπηρεσίες προβολής και προώθησης δραστηριοποιούμαστε σε όλες τις περιοχές της χώρας. Προσφέρουμε επαγγελματικού επιπέδου προβολή του χώρου σας καθώς και επικοινωνία με τους ενοικιαστές σας, ενημερώνοντας σας για επικείμενες αφίξεις στο χώρο σας.

Μπορώ να διακόψω τη συνεργασία μου με τη BetterHome;

Μπορείτε να διακόψετε τη συνεργασία σας μαζί μας όποτε θελήσετε. Οι δεσμεύσεις σας απέναντι στη BetterHome αναγράφονται στο ιδιωτικό συμφωνητικό διαχείρισης του χώρου σας.  Παρακάτω ενδεικτικά αναφέρονται τα βασικότερα σημεία:

  • Δε θα εξασφαλίζουμε πλέον ενοικιάσεις για το ακίνητό σας
  • Η καταχώρησή σας θα σταματήσει να εμφανίζετε στις λίστες μας
  • Δε μπορείτε να ακυρώσετε ήδη καταχωρημένες κρατήσεις
  • Οι αμοιβές της BetterHome από τις ήδη καταχωρημένες κρατήσεις ισχύουν και μετά τη λήξη της συνεργασίας μας
  • Σε περίπτωση που θέλετε να συνεχίσετε οι ίδιοι την προώθηση και διαχείριση του χώρου σας στην Airbnb θα πρέπει να δημιουργήσετε καινούργιο προφίλ για το ακίνητό σας. Το προφίλ της κατοικίας σας που δημιουργήθηκε από εμάς αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της BetterHome.

Διαθεσιμότητα Χώρου & Κρατήσεις

Γιατί να επιλέξω τη BetterHome για τη διαχείριση του χώρου μου στην Airbnb;

Η αξιοποίηση της κατοικίας σας μέσω της Airbnb είναι προσοδοφόρα αλλά και απαιτητική. Η προώθηση και τιμολόγηση του χώρου σας, η επικοινωνία και υποδοχή των ενοικιαστών καθώς και η καθαριότητα πριν και μετά από κάθε άφιξη είναι συνεχής. Η ομάδα της BetterHome αναλαμβάνει τη διαχείριση όλης αυτής της διαδικασίας για εσάς.

Συγκεκριμένα προσφέρουμε:

  • Στοχευμένη προβολή του ακινήτου λαμβάνοντας υπόψιν τόσο τα εσωτερικά χαρακτηριστικά του, όσο και τα χαρακτηριστικά της περιοχής στην οποία βρίσκεται.
  • Δυναμική τιμολόγηση της κατοικίας σας σε σχέση με το ανταγωνισμό στην περιοχή.
  • Εξασφάλιση θετικών αξιολογήσεων του χώρου σας από τους ενοικιαστές σας, μέσω της ποιότητας των υπηρεσιών μας.

Πώς διαμορφώνεται η διαθεσιμότητα του χώρου μου;

Ορίζουμε τις διαθέσιμες ημερομηνίες ενοικίασης του ακινήτου σας με βάση τις δικές σας οδηγίες. Θα πρέπει να μας ενημερώνετε έγκαιρα για οποιαδήποτε αλλαγή επιθυμείτε πάνω στις διαθέσιμες ημερομηνίες.

Όσο πιο έγκαιρα μας ενημερώσετε για τη διαθεσιμότητα του χώρου σας τόσο πιο πολύ αυξάνεται τις πιθανότητες για ενοικίαση.

* Σε περίπτωση που έχει γίνει ήδη κάποια κράτηση στο χώρο σας δεν μπορεί να ακυρωθεί.

Τι θα γίνει με τις ήδη κρατήσεις μου σε περίπτωση που ακυρώσω την διαχείριση του ακινήτου μου από την BetterHome;

Μπορείτε να διακόψετε τη διαχείριση του χώρου σας από την εταιρεία μας σε οποιοδήποτε στάδιο της συνεργασίας μας. Έχετε την υποχρέωση να εξυπηρετήσετε οποιεσδήποτε μελλοντικές κρατήσεις που έχουν ήδη δρομολογηθεί καθώς και τα αντίστοιχα ποσοστά της BetterHome για αυτές τις κρατήσεις.

Υπάρχει ελάχιστη διανυκτέρευση;

Την ελάχιστη διανυκτέρευση την ορίζετε εσείς και μπορείτε να μας ενημερώνετε για όποιες αλλαγές θέλετε. Όσο πιο έγκαιρα, τόσο καλύτερα.

Πόσο σύντομα μπορώ να έχω κρατήσεις στο χώρο μου;

Από τη στιγμή που συμφωνήσουμε στους όρους συνεργασίας μας, η BetterHome θα έχει ολοκληρώσει την καταχώρηση του χώρου σας στην πλατφόρμα της Airbnb μέσα σε μια εβδομάδα. Σύμφωνα με τα στοιχεία των ακινήτων μας μέχρι τώρα, οι πρώτες κρατήσεις γίνονται μέσα στον πρώτο μήνα.

Μπορώ να επικοινωνήσω με τους ενοικιαστές μου;

Αναλαμβάνουμε εμείς την επικοινωνία για εσάς! Επικοινωνούμε με τους επισκέπτες από την στιγμή που κάνουν την κράτηση στο χώρο σας, στο check in/check out αλλά και κατά τη διάρκεια της διαμονής τους ώστε να διασφαλίσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία φιλοξενίας στο χώρο σας. Η ομάδα της BetterHome είναι σε θέση να αξιολογήσει τον κάθε επισκέπτη πριν την άφιξή του στο χώρο σας καθώς και να απαντήσει και να διαχειριστεί με τον καλύτερο τρόπο τις όποιες ερωτήσεις υπάρξουν από την πλευρά του.

Ποιά είναι η σχέση σας με τους επισκέπτες κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο χώρο μου;

Μετά την κράτησή τους στο χώρο σας, επικοινωνούμε για να τους δώσουμε όλες τις λεπτομέρειες για την άφιξη στην οικεία σας και την παραλαβή των κλειδιών. Ανάλογα με το χρονικό διάστημα το οποίο θα μείνουν επικοινωνούμε για να εξασφαλίσουμε ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στη διαμονή τους. Τέλος, μετά την αναχώρησή τους, τους υπενθυμίζουμε να αφήσουν την κριτική τους για τη διαμονή στο χώρο σας.

Είστε διαθέσιμοι να συναντήσετε τους επισκέπτες οποιαδήποτε στιγμή κατά την άφιξή τους;

Ναι, είμαστε ευέλικτοι για την παραλαβή των επισκεπτών σας και την παράδοση των κλειδιών 24/7.

Τρόπος Πληρωμών

Πόσο κοστίζει η εγγραφή στις υπηρεσίες σας;

Η εγγραφή σας με την BetterHome είναι εντελώς δωρεάν. Πληρωνόμαστε μόνο όταν πληρωθείτε και εσείς. Δεν έχετε καμία χρέωση από τη στιγμή που δεν έχετε κρατήσεις για το ακίνητό σας. Η βελτίωση του προφίλ του ακινήτου σας είναι συνεχής για την καλύτερη προβολή του ακινήτου σας και κατ’ επέκταση την αύξηση των εσόδων σας.

Μπορώ να διαμορφώσω εγώ την τιμολόγηση στο χώρο μου;

Η τιμολόγηση είναι αναπόσπαστο κομμάτι μιας αποτελεσματικής – και κατ’ επέκταση προσοδοφόρας για εσάς – διαχείρισης του χώρου σας. Η εξατομικευμένη τιμολόγηση της BetterHome είναι αποτέλεσμα μελέτης διαφόρων παραγόντων όπως το είδος της κατοικίας, η περιοχή στην οποία βρίσκεται το ακίνητό σας και ο ανταγωνισμός στην περιοχή, ανάμεσα σε άλλα. Αν παρόλα αυτά θέλετε να τιμολογήσετε εσείς το χώρο σας, απλά ενημερώστε μας.

* Η έγκαιρη ενημέρωση, είναι σημαντική για τις μελλοντικές κρατήσεις σας.

Ποιες είναι η προμήθειες σας για τις υπηρεσίες σας;

Η BetterHome προσφέρει δύο πακέτα υπηρεσιών με προμήθεια 12% και 19% επί του συνολικού ποσού ανά κράτηση.

  • Για προβολή και προώθηση του χώρου στην πλατφόρμα της Airbnb καθώς και επικοινωνία με τους ενοικιαστές σας η χρέωση είναι 12% ανά κράτηση.
  • Για προβολή και διαχείριση πλήρους επιπλωμένων και εξοπλισμένων διαμερισμάτων η χρέωση είναι 19% ανά κράτηση.

Τι πρέπει να παρέχω;

Προτεραιότητα της BetterHome είναι η άνετη και υψηλής ποιότητας εμπειρία φιλοξενίας του κάθε επισκέπτη στο χώρο σας. Οι ιδιοκτήτες είναι υπεύθυνοι για

  • Βασικές προμήθειες (πχ καφές, ζάχαρη)
  • Είδη ιματισμού (2 σετ σεντόνια, 2 σετ πετσέτες ανά επισκέπτη)
  • Βασικά είδη υγιεινής (χαρτί υγείας, σαμπουάν)

* Η BetterHome μπορεί να προσφέρει τις βασικές προμήθειες και τα βασικά είδη υγιεινής ως ξεχωριστή υπηρεσία έναντι αμοιβής.

Είδη Ιματισμού & Καθαριότητα

Ποιά είναι η πολιτική σας στην αλλαγή και τον καθαρισμό στα είδη ιματισμού (κλινοσκεπάσματα/πετσέτες);

Η καθαριότητα των κλινοσκεπασμάτων και των πετσετών είναι ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια της φιλοξενίας. Η παροχή σεντονιών και πετσετών είναι υποχρέωση του ιδιοκτήτη. Θα πρέπει να υπάρχουν δύο σετ σεντονιών και δύο σετ πετσετών για κάθε επισκέπτη. Σε περίπτωση που θέλετε να αναλάβετε εσείς την καθαριότητα του χώρου σας, θα πρέπει να αναλάβετε και την καθαριότητα των κλινοσκεπασμάτων και των πετσετών.

Αν θέλετε να αναλάβουμε εμείς την καθαριότητα του χώρου σας, μπορούμε να αναλάβουμε και τον καθαρισμό τους και την έγκαιρη αλλαγή τους πριν και μετά από κάθε κράτηση στο χώρο σας.

Ποια είναι η διαδικασία για στην καθαριότητα του χώρου μου;

Ο κάθε ενοικιαστής μαζί με το ποσό της κράτησης, σας πληρώνει και ένα ποσό για την καθαριότητα. Έχετε τη δυνατότητα να καθαρίζετε μόνοι σας το διαμέρισμά σας ή αν θέλετε μπορούμε να το αναλάβουμε εμείς για εσάς. Στη δεύτερη περίπτωση, εσείς απλά μεταφέρετε σε λογαριασμό της εταιρείας το πόσο που σας έχει καταβάλει ο ενοικιαστής.

Στη BetterHome έχουμε μόνιμη συνεργασία με έμπειρους και αξιόπιστους συνεργάτες οι οποίοι θα αναλάβουν την καθαριότητα του χώρου σας και η οποία ολοκληρώνεται το αργότερο μέχρι και 24 ώρες πριν από την άφιξη κάθε ενοικιαστή σας. Μετά την αποχώρηση των ενοικιαστών, οι συνεργάτες μας αναλαμβάνουν ξανά τον καθαρισμό του χώρου σας ώστε να είναι έτοιμο για την επόμενη κράτηση.

* Σε περίπτωση συνεχόμενων κρατήσεων, αφήνουμε μία μέρα κενή ώστε να εξασφαλιστεί έγκαιρα ο καθαρισμός του χώρου σας.

* Σε περίπτωση που θέλετε να καθαρίζετε οι ίδιοι το χώρο σας, θα πρέπει να μας παραδώσετε το διαμέρισμα έτοιμο τουλάχιστον 24 ώρες πριν την άφιξη του επισκέπτη.

Υπάρχει συγκεκριμένη ώρα καθαρισμού του χώρου μου;

Οι ώρες καθαρισμού είναι μεταξύ 11 το πρωί και 7 το απόγευμα. Δυστυχώς δε μπορούμε να προσδιορίσουμε με ακρίβεια την ώρα καθαρισμού. Αν για κάποιο λόγο μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα δε θέλετε το συνεργείο καθαρισμού στο χώρο σας, θα πρέπει να μας ενημερώσετε από την προηγούμενη μέρα για το συγκεκριμένο διάστημα.

* Αυτό δε μπορεί να γίνει σε περίπτωση που ο καθαρισμός του χώρου σας γίνεται μία μέρα πριν την άφιξη.

Ασφάλεια Χώρου

Τι γίνεται σχετικά με την ασφάλιση του χώρου μου;

Υπάρχουν διάφορες προτάσεις ασφάλισης του ακινήτου σας από εξειδικευμένες εταιρείες οι οποίες προσφέρουν ευέλικτα πακέτα βραχυπρόθεσμων, μεσοπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων ασφαλίσεων του χώρου σας. Η καλύτερη λύση είναι να επιλέξετε το πακέτο ασφάλισης το οποίο ταιριάζει στις δικές σας ανάγκες.

Τι γίνεται σε περίπτωση ζημιάς / κλοπής στο διαμέρισμά μου;

Για να αποφευχθεί περίπτωση κλοπής, δημιουργούμε μία λίστα των αντικειμένων που υπάρχουν στο χώρο σας. Η λίστα αυτή θα υπογράφεται και από εμάς και από τους ενοικιαστές με την έναρξη της διαμονής του στο χώρο σας. Κάθε κράτηση περιλαμβάνει και ένα ποσό εγγύησης ενοικιαστή. Σε περίπτωση ζημιάς σας ενημερώνουμε και αποφασίζετε αν θέλετε να διεκδικήσετε τα χρήματά σας από την εγγύηση του ενοικιαστή. Στην περίπτωση αυτή, αναλαμβάνουμε να διεκδικήσουμε την εγγύηση για εσάς.

Επειδή κανένας δε μπορεί να διασφαλίσει πιθανές ζημιές ή κλοπές στο χώρο σας παρακαλούμε να μην αφήσετε αντικείμενα μεγάλης χρηματικής ή συναισθηματικής αξίας.

Τι γίνεται σε περίπτωση που οι ενοικιαστές μου δημιουργήσουν θέματα κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο χώρο μου;

Όπως κάθε ιδιοκτήτης λαμβάνει κριτικές από τους ενοικιαστές του μετά τη διαμονή τους, έτσι και οι επισκέπτες λαμβάνουν κριτικές από τους ιδιοκτήτες. Η BetterHome φροντίζει να ελέγχει το προφίλ των επισκεπτών – και στην περίπτωση της άμεσης κράτησης – πριν απαντήσει θετικά στο αίτημα τους για παραμονή στο χώρο σας. Έτσι ελαχιστοποιούμε τις πιθανότητες προβλημάτων.

Σε περίπτωση που συμβεί κάτι η ομάδα μας έχει κλειδιά του διαμερίσματος και είναι διαθέσιμη 24/7 ώστε να δώσει τις λύσεις που χρειάζονται. Η εμπειρία μας στον χώρο των ακινήτων και του τουρισμού μας καθιστά ικανούς να διαχειριζόμαστε όλες τις πιθανές καταστάσεις.

Πόσα σετ κλειδιών χρειάζεται να έχω;

Τρία. Έχοντας εμπειρία και ως ταξιδιώτες αλλά και ως οικοδεσπότες γνωρίζουμε πώς τα κλειδιά αποτελούν σημαντικό κομμάτι της φιλοξενίας. Για να αποφύγουμε καταστάσεις όπου ενοικιαστές μένουν κλειδωμένοι έξω από το σπίτι, χρειαζόμαστε τρία σετ κλειδιών.

Χρήση των κλειδιών αναλυτικά:

  • Ένα σετ βρίσκεται στα γραφεία της BetterHome για να έχουμε πρόσβαση στο διαμέρισμα σε περίπτωση ανάγκης ή ελέγχου.
  • Ένα σετ δίνεται στους φιλοξενούμενους
  • Και ένα εφεδρικό σε περίπτωση ανάγκης.

Τα κλειδιά δεν αναφέρουν πάνω πληροφορίες του χώρου σας, οπότε σε περίπτωση που χαθούν δεν υπάρχει κίνδυνος διάρρηξης. Μπορούμε να σας ενημερώσουμε για σύγχρονες λύσεις όπως Ηλεκτρονικά Συστήματα τα οποία μπορούν να αντικαταστήσουν τις παραδοσιακές κλειδαριές σας και να σας γλυτώσουν από κόπο και χρόνο.